Tiera Käyttäjäpalvelut

Tiera Käyttäjäpalvelut muodostuvat seuraavista palveluista ja ratkaisuista:

Tiera Tukipalvelut tarkoittavat loppukäyttäjien tukipalvelutoimintaa, joita Tiera tuottaa puhelimitse, sähköpostitse tai digitaalisena itsepalveluna. Asiakastarpeeseen perustuva palveluratkaisu lisää työn tuottavuutta ja vapauttaa omistaja-asiakkaan resursseja omiin ydintoimintoihin.

Tiera Laitepalveluihin kuuluvat työasemien ja laitteiden hankintaan, hallintaan ja elinkaaren eri vaiheisiin liittyvät palvelut. Järjestelmällinen ja yhdenmukainen laitteiden elinkaaren ja omaisuudenhallinta helpottavat merkittävästi mm. tiedon hallintaa ja työasemien sovellusten automatisoitua ohjaamista. Tieran laitepalveluja tukee keskitetty ICT-laitteiden-, ohjelmistojen ja -palveluiden hankintakanava Tiera Verkkokauppa.

Tiera Käyttäjäratkaisut
Tiera Käyttövaltuushallinta ja Tiera Palvelunhallinta ovat ratkaisuja yhteiseen toimintamalliin ja tietohallinnon toiminnan kustannustehokkaaseen kehitykseen. Standardoidut ITIL-pohjaiset prosessit ja modernit selainpohjaiset hallintajärjestelmät poistavat kuntien omat investointitarpeet ratkaisujen tuotannon suunnitteluun. Valmiiksi tuotteistetut palveluratkaisut ovat välittömästi, mutta myös vaiheittain käyttöön otettavissa.

Tiera Toimisto tuo kuntatoimijoiden käyttöön nykyaikaiset ja markkinoiden parhaat viestintä- ja ryhmätyöratkaisut. Palvelu virtaviivaistaa ja tehostaa jo yli 60 kunnan päivittäistä toimistotyötä ja viestintää mm. virtuaalisten Lync/Skype-kokousten avulla. Lue lisää >>

 

Lisätietoja palvelukokonaisuudesta:

Jyri Lehtonen
liiketoimintapäällikkö, Tiera Käyttäjäpalvelut
jyri.lehtonen@tiera.fi / 044 907 2463

Asiakkuuspäälliköt

 

Kuntien Tiera Oy 2015 / Rekisteriseloste
LinkedIn