Asiakkaamme kertovat

Olemme tiiviisti mukana asiakkaidemme arjessa ja toiminnan kehittämisessä. Lue miten kunnat, kaupungit ja maakunnat ovat kehittäneet omaa toimintaansa ja palveluitaan Tieran avulla.

Asiakkaamme kertovat
Kotihoidon reaaliaikainen toiminnanohjausjärjestelmä vapauttaa aikaa asiakastyölle

Kotihoidon reaaliaikainen toiminnanohjausjärjestelmä vapauttaa aikaa asiakastyölle

Porvoon kotihoito otti Tiera Mobiili kotihoito -toiminnanohjauspalvelun käyttöön asteittain aloittaen syyskuussa 2014. – Halusimme ratkaisun, jonka avulla työntekijämme voisivat käyttää…

Asiakkaamme kertovat
Palvelukeskuksen asiointi sähköistettiin Tiera Palveluhallinnan avulla

Palvelukeskuksen asiointi sähköistettiin Tiera Palveluhallinnan avulla

Katso miten ja miksi Porvoo sähköisti kaupungin palvelukeskuksen asioinnin Tiera Palveluhallinnan avulla.

Asiakkaamme kertovat
Ulkoistetut infrapalvelut antavat antaa palveluiden kehittämiseen

Ulkoistetut infrapalvelut antavat antaa palveluiden kehittämiseen

Katso videolta miten nykyaikaiset infrapalvelut tukevat kunnan toiminnan ja palveluiden kehittämistä.

Asiakkaamme kertovat
Essote loi yhtenäisen kotihoidon toimintamallin Mobiili kotihoidolla

Essote loi yhtenäisen kotihoidon toimintamallin Mobiili kotihoidolla

Essote yhdisti Etelä-Savon kotihoitojärjestelmät ja otti käyttöön yhteisen toimintamallin.

Asiakkaamme kertovat
TAHE-palvelukeskus tukee maakunnan johtamista Päijät-Hämeessä

TAHE-palvelukeskus tukee maakunnan johtamista Päijät-Hämeessä

Maakuntien tukipalveluja koskeva keskustelu käy julkisuudessa vilkkaana. Päijät-Hämeessä muutos sen sijaan on jo hyvässä vauhdissa.

Asiakkaamme kertovat
Digitaaliset ratkaisut tukevat tulevaisuuden oppimista ja opettamista

Digitaaliset ratkaisut tukevat tulevaisuuden oppimista ja opettamista

Digitaaliset oppimisen ja opettamisen ratkaisut tukevat uuden opetussuunnitelman tavoitteita.

Asiakkaamme kertovat
Edison ja Edustore pohjana opetuksen digitalisoinnille

Edison ja Edustore pohjana opetuksen digitalisoinnille

Edison ja Edustore kokoavat yhteen koulun sähköiset työvälineet ja tarjoavat vahvan pohjan opetuksen digitalisoinnille.

Asiakkaamme kertovat
Varhaiskasvatuksen toiminnanohjaus tuo tehokkuutta ja taloudellisuutta päivähoidon toteutukseen

Varhaiskasvatuksen toiminnanohjaus tuo tehokkuutta ja taloudellisuutta päivähoidon toteutukseen

Forssa on Suomen ensimmäinen kunta, jossa on otettu käyttöön Tieran varhaiskasvatuksen palvelukokonaisuus.

Asiakkaamme kertovat
PSOP mahdollistaa valinnanvapauden toteuttamisen Päijät-Hämeessä

PSOP mahdollistaa valinnanvapauden toteuttamisen Päijät-Hämeessä

Parasta palvelua -toimintamalli ja sitä tukeva palveluseteli- ja ostopalvelujärjestelmä tukee PHHYKY:n strategiaa asiakkaiden valinnanvapauden toteuttamiseksi.

Asiakkaamme kertovat
PSOP tuo työkaluja tiedolla johtamisen tueksi

PSOP tuo työkaluja tiedolla johtamisen tueksi

Oulussa on huomattu palveluseteli- ja ostopalvelujärjestelmän soveltuvan erityisen hyvin palveluihin, joissa asiakkailla on käytössään henkilökohtaisen budjetin kaltainen malli.

Asiakkaamme kertovat
PSOP tehostaa varhaiskasvatuspalveluiden järjestämistä

PSOP tehostaa varhaiskasvatuspalveluiden järjestämistä

Kajaani hyödyntää PSOP-järjestelmää yksityisissä varhaiskasvatuspalveluissa. Satojen perheiden asioiden hoitaminen edellyttää järjestelmältä ennen kaikkea luotettavuutta.

Asiakkaamme kertovat
PSOP tehostaa palveluiden hallinnointia

PSOP tehostaa palveluiden hallinnointia

Helsingin kaupunki pääsi eroon valtavasta määrästä laskujen tulostelua, skannaamista ja tarkistelua, kun henkilökohtaisen avun hallinnointi siirrettiin PSOP-järjestelmään.

Asiakkaamme kertovat
Turku laajentaa palveluseteli- ja ostopalvelujärjestelmän käyttöä

Turku laajentaa palveluseteli- ja ostopalvelujärjestelmän käyttöä

Turussa on todettu PSOP-järjestelmän vähentävän merkittävästi papereiden käsittelyä. Totutteluvaiheen jälkeen sekä kaupungin työntekijät että palveluntuottajat tykkäävät käyttää järjestelmää.

Asiakkaamme kertovat
Tieran Käyttäjäpalvelut tehostavat työntekoa Turussa

Tieran Käyttäjäpalvelut tehostavat työntekoa Turussa

Tiera Käyttäjäpalvelut tuovat vakautta ja sujuvuutta laitteiden ja tietovirtojen hallintaan. Turussa siirryttiin resurssipohjaisesta sopimuksesta käyttäjäpalvelu-sopimukseen syksyllä 2016.

Asiakkaamme kertovat
Palvelunhallinta suoraviivaistaa palveluprosesseja

Palvelunhallinta suoraviivaistaa palveluprosesseja

Sujuvat ICT-palvelunhallintajärjestelmät ovat keskeinen elementti kuntien muuttuviin tehtäväalueisiin ja haasteisiin vastaamisessa.

Liity postituslistallemme