Asiakkaamme kertovat

Olemme tiiviisti mukana asiakkaidemme arjessa ja toiminnan kehittämisessä. Lue miten kunnat, kaupungit ja maakunnat ovat kehittäneet omaa toimintaansa ja palveluitaan Tieran avulla.

Asiakkaamme kertovat
Kuntien Tiera kriittisenä osana Riihimäen kaupungin palveluiden digitalisaatiossa

Kuntien Tiera kriittisenä osana Riihimäen kaupungin palveluiden digitalisaatiossa

Riihimäen kaupunki on ymmärtänyt digitalisaation kasvavan merkityksen kuntien ja kaupunkien kehityksessä. Kuntien Tiera tuottaa kaupungille kaikki keskeisimmät tietohallinnon palvelut, toimien…

Asiakkaamme kertovat
ICT-palveluiden ulkoistus mahdollistaa Asikkalan kunnan edelläkävijyyden

ICT-palveluiden ulkoistus mahdollistaa Asikkalan kunnan edelläkävijyyden

Asikkalan kunta ulkoisti kaikki ICT-palvelunsa Kuntien Tieralle. Ulkoistuksen myötä myös kaikki kunnan ICT-palvelut päivittyivät tämän päivän tasolle.  Kumppanuusperiaatteella toimiva yhteistyö…

Asiakkaamme kertovat
Asiakaskokemuksen mittaamisen pilotti menestys Kainuun sotessa

Asiakaskokemuksen mittaamisen pilotti menestys Kainuun sotessa

Kainuun sotessa tehty asiakaskokemuksen mittaamisen pilotti onnistui yli odotusten ja tuotti erinomaiset tulokset. Tieran kevään 2020 aikana kilpailutettavasta ratkaisusta tulee…

Asiakkaamme kertovat
Kymsote tyytyväinen PSOP:in käyttöönottoprojektiin ja Tieran asiantuntemukseen

Kymsote tyytyväinen PSOP:in käyttöönottoprojektiin ja Tieran asiantuntemukseen

Vuodenvaihteessa aloittaneen Kymenlaakson sosiaali- ja terveyspalveluiden kuntayhtymän (Kymsote) PSOP-käyttöönottoprojekti saatiin päätökseen helmikuun lopussa. Kouvolan alueella käytössä ollut palvelusetelitoiminta haluttiin ottaa…

Asiakkaamme kertovat
Sähköinen ovenavaus lisää kotihoidon turvallisuutta ja toiminnan joustavuutta

Sähköinen ovenavaus lisää kotihoidon turvallisuutta ja toiminnan joustavuutta

Kotkan kaupungin kotihoito otti käyttöönsä Tieran Sähköinen ovenavaus -palvelun kesällä 2017. Kaupungin kotihoito käyttää sähköistä ovenavausjärjestelmää toiminnan tukena. Kotihoidon asiakkaiden…

Asiakkaamme kertovat
Opetuspalveluiden digitalisaation myötä monipuolisten sisältöjen ja valinnanvapauden merkitys kasvaa.

Opetuspalveluiden digitalisaation myötä monipuolisten sisältöjen ja valinnanvapauden merkitys kasvaa.

Turun kaupunki on ollut alusta asti mukana kehittämässä kuntien yhteistä sähköisten oppimateriaalien hankinta- ja jakelukanava Edustorea. Palvelu kehitettiin, jotta opettajat…

Asiakkaamme kertovat
PSOP mahdollistaa asiakkaan valinnanvapauden Oulussa

PSOP mahdollistaa asiakkaan valinnanvapauden Oulussa

  Oulun kaupunki on yksi Parasta palvelua -toimintamallin ja palveluseteli- ja ostopalvelujärjestelmän (PSOP) edelläkävijäkaupungeista. Oulun kehittämisjohtaja Sirkka-Liisa Olli kertoo valinnanvapauden…

Asiakkaamme kertovat
”PSOP on yhteinen toimintamallimme palvelujen järjestämiseen.”

”PSOP on yhteinen toimintamallimme palvelujen järjestämiseen.”

  Kainuun sosiaali- ja terveydenhuollon kuntayhtymä (Kainuun sote) on mukana valtakunnallisessa palvelusetelikokeilussa, jonka myötä myös Parasta palvelua -toimintamalli ja palveluseteli-…

Asiakkaamme kertovat
Ulkoistetut infrapalvelut auttavat Turkua keskittymään toimialojen kehittämiseen

Ulkoistetut infrapalvelut auttavat Turkua keskittymään toimialojen kehittämiseen

  Tiera on Turun strateginen ICT-kumppani ja tukee kaupunkia sen tavoitteissa. Vuonna 2011 Turussa määriteltiin, että IT-palvelujen tavoitteena on yhdessä…

Asiakkaamme kertovat
Tiera Verkkokauppa tuo sujuvuutta Tampereen ja kehyskuntien ICT-hankintoihin

Tiera Verkkokauppa tuo sujuvuutta Tampereen ja kehyskuntien ICT-hankintoihin

  Tampere ja sen kahdeksan kehyskuntaa ovat luoneet ict-yhteistyömallin, jossa iso ei syö pientä ja jokainen hyötyy. Vuoden 2018 alussa…

Asiakkaamme kertovat
Kotihoidon reaaliaikainen toiminnanohjausjärjestelmä vapauttaa aikaa asiakastyölle

Kotihoidon reaaliaikainen toiminnanohjausjärjestelmä vapauttaa aikaa asiakastyölle

Porvoon kotihoito otti Tiera Mobiili kotihoito -toiminnanohjauspalvelun käyttöön asteittain aloittaen syyskuussa 2014. – Halusimme ratkaisun, jonka avulla työntekijämme voisivat käyttää…

Asiakkaamme kertovat
Palvelukeskuksen asiointi sähköistettiin Tiera Palveluhallinnan avulla

Palvelukeskuksen asiointi sähköistettiin Tiera Palveluhallinnan avulla

Katso miten ja miksi Porvoo sähköisti kaupungin palvelukeskuksen asioinnin Tiera Palveluhallinnan avulla.

Asiakkaamme kertovat
Ulkoistetut infrapalvelut antavat aikaa palveluiden kehittämiseen

Ulkoistetut infrapalvelut antavat aikaa palveluiden kehittämiseen

Katso videolta miten nykyaikaiset infrapalvelut tukevat kunnan toiminnan ja palveluiden kehittämistä.

Asiakkaamme kertovat
Essote loi yhtenäisen kotihoidon toimintamallin Mobiili kotihoidolla

Essote loi yhtenäisen kotihoidon toimintamallin Mobiili kotihoidolla

Essote yhdisti Etelä-Savon kotihoitojärjestelmät ja otti käyttöön yhteisen toimintamallin.

Asiakkaamme kertovat
TAHE-palvelukeskus tukee maakunnan johtamista Päijät-Hämeessä

TAHE-palvelukeskus tukee maakunnan johtamista Päijät-Hämeessä

Maakuntien tukipalveluja koskeva keskustelu käy julkisuudessa vilkkaana. Päijät-Hämeessä muutos sen sijaan on jo hyvässä vauhdissa.

Tilaa uutiskirje