Tiera

Tukipalvelut

Käyttäjien tarvitsemat ICT-tukipalvelut helposti ja nopeasti

Työskentely-ympäristöt ja palvelut digitalisoituvat kuntaorganisaatioissa vauhdilla. Samaan aikaan myös paikkariippumaton työ yleistyy ja työtä tehdään digitaalisia laitteita hyödyntäen. Tarve ICT-tukipalveluille kasvaa, kun työntekijöiden on pystyttävä hyödyntämään työvälineitä mahdollisimman tehokkaasti. Jos eteen tulee ongelma, se tulisi voida ratkaista mahdollisimman nopeasti ja tehokkaasti.

Tieran Tukipalvelut on yhdessä omistaja-asiakkaiden kanssa kehitetty huolehtimaan tehokkaista ja toimintavarmoista työskentely-ympäristöistä. Kuntaorganisaatiot saavat valmiiksi kilpailutettuna Tieran tuottaman palvelun, jossa asiakkaille tarjotaan heidän tarvitsemansa tuki ICT-laitteiden, -ohjelmistojen ja -palveluiden käyttöön.

Käyttötuki palvelee useissa eri kanavissa

Tieran Tukipalvelu toimii asiakkaan tarpeen mukaan lähitukena, puhelintukena sekä verkkopalveluna.

Verkkopalvelu auttaa käyttäjiä joka päivä vuorokauden ympäri. Itsepalveluportaalin kautta on mahdollista ilmoittaa mm. kaikista ICT-häiriöistä ja tehdä tilauksia sekä käyttöoikeuspyyntöjä. Kanava tarjoaa käyttäjille myös ajankohtaista tietoa esimerkiksi häiriötilanteista tai tietoturvariskien eliminoimisesta.

Puhelimitse tukipalvelu palvelee arkisin klo 8–16 tai sopimuksen mukaan palveluaikaa voidaan laajentaa asiakkaan tarpeen mukaan. Palvelupyynnöt, joissa asiantuntijan apua tarvitaan paikan päällä, hoituu Tieran lähituen avulla.

Tieran tukipalveluista vastaa laaja, valtakunnallinen asiantuntijaverkostomme. Toimimme lähellä asiakkaitamme usealla eri paikkakunnalla ympäri Suomen. Kuntaorganisaatiot saavat tarvitsemansa tukipalvelun aina nopeasti suoraan kohteeseen ja autamme varmistamaan niin henkilöstön tyytyväisyyden kuin toimintavarman työskentely-ympäristön.

Miksi Tieran Tukipalvelut?

  • Tutkitusti kuntakentän tyytyväisimmät loppukäyttäjät (Vuonna 2020 9,5/10).
  • Monikanavainen – ICT-tuki helposti ja nopeasti saatavilla eri kanavissa
  • Ratkaisukykyinen – merkittävin osa asiakkaiden tarpeista ratkaistaan jo ensimmäisellä tukitasolla
  • Kuntatoimijoille kehitetty toimintamalli
  • Vapauttaa resursseja organisaation ydintoimintoihin
  • Tunnemme kuntaorganisaatioiden toimintaympäristön
  • Valtakunnallinen asiantuntijaverkosto lähellä asiakkaita
  • IT-palvelutuotantoon liittyvä jatkuva kehitys ja uudet palvelut

Kiinnostuitko?
Ota yhteyttä.

Jyri Lehtonen

Liiketoimintajohtaja, ICT-ulkoistuspalvelut

Hyödynnä ilmainen ratkaisuesitys

Jos mietit miten ICT kannattaisi omassa organisaatiossasi järjestää, jotta voitte keskittyä aiempaa paremmin toiminnan kehittämiseen ja vaikuttavuustyöhön, hyödynnä omistaja-asiakkaillemme ilmainen ratkaisuesitys. Polku Tieraan on konkreettinen ja asiakkaidemme kanssa käytävään vuorovaikutukseen perustuva konsepti ratkaisuesityksen rakentamiseksi. Saat validia tietoa päätöksenteon tueksi ICT:n järjestämisestä ja kumppanuudesta Tieran kanssa.