Timo Holma
Arja Fodstad
Myyntijohtaja, Infrapalvelut
arja.fodstad@tiera.fi

Tiera ja Combitech tuovat kuntaorganisaatioiden käyttöön markkinoiden johtavat tietoturvapalvelut

Tiera on kilpailuttanut ja tuotteistanut omistaja-asiakkaidensa käyttöön uuden Tiera Tietoturvapalvelut (SOC) -kokonaisuuden. Palvelu on suunniteltu alusta lähtien kuntaorganisaatioiden tarpeisiin ottaen erityisesti huomioon mm. skaalautuvuuden organisaatioiden koon ja käyttötarpeen mukaan.

Kokonaisuuden palveluntarjoajana toimii Combitech Oy. Combitech on 1 900 hengen  pohjoismainen teknologiapalveluyritys yhtenä tärkeimmistä osaamisalueistaan kyberturvallisuus. Combitechin omistaa kokonaisuudessaan ruotsalainen puolustus- ja turvallisuuskonserni Saab.

– Tiera Tietoturvapalvelut (SOC) tuo nyt omistaja-asiakkaidemme käyttöön kattavat, kansainvälisen tason tietoturvaan liittyvät ratkaisut ja asiantuntijapalvelut kilpailukykyiseen hintaan. Palvelukokonaisuus sisältää mm. tietoturvapoikkemien valvonnan ja hallinnan (SOC) sekä poikkeamatilanteisiin reagoinnin (incident response), kertoo Tieran liiketoimintapäällikkö Timo Holma.

Tietoturva on vahvaa ydinliiketoimintaamme ja olemme iloisia voidessamme auttaa kunta-asiakkaita digitaaliseen palveluympäristöön kohdistuvien tietoturvauhkien torjunnassa ja turvallisuuden kehittämisessä. Tietoturvavalvonnan ja -palveluiden avulla kunnat voivat merkittävästi parantaa valmiuksiaan havaita tietoturvahyökkäyksiä, ja samalla vastata EU:n tietosuoja-asetuksen vaatimuksiin tämän osalta, toteaa Combitechin Suomen kyberturvallisuusliiketoiminnan vetäjä Jouni Jääskeläinen.

Tervetuloa Tietoturvapalveluiden lanseeraustilaisuuteen 22.8.2018

Tervetuloa tutustumaan Tieran uusiin tietoturvapalveluihin 22.8. järjestettävään lanseeraustilaisuuteen Turkuun. Tilaisuuteen on mahdollisuus osallistua myös etänä.

Ilmoittaudu mukaan viimeistään 17.8. >>

Combitech on pohjoismainen, Saabin omistama, tekniseen konsultointiin ja tietoturvapalveluihin keskittyvä yritys, jolla on 1 900 työntekijää Ruotsissa, Suomessa, Tanskassa ja Norjassa. Suomessa olemme erikoistuneet kyberturvallisuuden ja puolustuksen kehittyneisiin ratkaisuihin ja palveluihin. Kyberturvallisuudessa palvelemme asiakkaitamme Pohjoismaissa 250 asiantuntijan voimin. Palveluistamme löytyy lisätietoja internetistä osoitteista www.combitech.fi ja www.combitech.com.