9.11.2018

Uudistettu Tiera Toimisto tarjoaa omistajille aiempaa tehokkaammat ja kattavammat toimistoviestintäpalvelut

Atea Finland Oy on voittanut Kuntien Tiera Oy:n Toimistoviestintäpalveluiden M365- ja Tietoturvallinen toimistoviestintä -kilpailutuksen. Sopimuksen kesto on vähintään 48 kk ja sen arvo on noin 4 miljoonaa euroa.

Tiera uudisti ja kilpailutti kevään aikana Tiera Toimisto -palvelunsa. Uuden hankintapäätöksen myötä Tiera aloittaa yhteistyön Atea Finland Oy:n kanssa.

Jatkossa Atea auttaa yhteistyössä Tieran kanssa Tieran omistaja-asiakkaita:

• Microsoft-pilvipalveluihin siirtymisessä, käyttöoikeuksien hankinnassa ja jatkuvissa palveluissa,
  • Microsoft Office 365 -palveluiden jatkuvassa kehityksessä,
  • Tietoturvallisten toimistoviestintäratkaisujen hyödyntämisessä Deltagonin palveluportfoliosta sekä
  • Googlen viestintäratkaisuiden hyödyntämisessä

Tiera Toimisto -palvelukokonaisuus tehostaa ja helpottaa päivittäistä toimistotyötä ja siihen kuuluvat viestintä- ja ryhmätyöratkaisut soveltuvat erinomaisesti myös nykyaikaiseen ajasta ja paikasta riippumattomaan työntekoon. Tiera Toimisto on yksi Tieran suosituimmista infrapalveluista ja se on käytössä jo joka viidennessä Suomen kunnassa.

– Haimme kilpailutuksella omistajillemme aiempaa tehokkaampia, kattavampia ja kustannustehokkaampia toimistoviestintäpalveluja. Meillä oli selkeä tavoite uudistaa Tiera Toimisto -palvelu ja olemme varmoja, että uudistunut palvelu tuo omistaja-asiakkaillemme kustannustehokkuuden lisäksi selkeitä lisäarvopalveluita, joiden kehittäminen jatkuu läpi koko hankintakauden kestävän kumppanuuden, kertoo Tieran liiketoimintapäällikkö Jyri Lehtonen.

– Sopimus on meille erinomainen tilaisuus tarjota tuottavan työympäristön kehitysosaamisemme Tieran omistajien käyttöön. Atealla on vankka kokemus julkishallinnon tietotekniikkatarpeista sekä asiakkaille tehdyistä Office 365 -toteutuksista. Asiantuntijamme varmistavat, että Tieran asiakkaat saavat pilviympäristöjensä hyödyt täysimääräisinä käyttöönsä, sanoo Atean toimitusjohtaja Juha Sihvonen.

Uusi palvelukokonaisuus on Tieran omistajien käytettävissä heti.