Tuija Manninen
Liiketoimintapäällikkö, Kuntaratkaisut
tuija.manninen@tiera.fi

Tiera Verkkokaupan kilpailutus käynnistyy – hyödynnä Suomen laajinta ICT-laite-, ohjelmisto- ja palvelusopimusta

Tiera Verkkokauppa on Suomen laajin yhdistetty ICT-laite-, ohjelmisto- ja palvelusopimus. Palvelu on jo noin 170 kuntatoimijan käytössä ja se sisältää 250 000 tuotetta kuntatoimijoille valmiiksi kilpailutettuna.

Kaikki IT-laitteet ja -palvelut ovat Tiera Verkkokaupassa saatavissa yhdellä sopimuksella, mikä helpottaa toimittaja- ja sopimushallintaa sekä kokonaisratkaisujen suunnittelua ja koordinointia.

– Nyt käynnistyvän kilpailutuksen myötä palvelua kehitetään edelleen kuntatoimijoilta tulleiden toiveiden mukaisesti. Tiera Verkkokaupan tuote- ja palveluvalikoimaa suunnataan entistä vahvemmin kuntien tarpeita vastaavaksi. Valikoimassa on mm. eri toimialoille räätälöityjä kokonaisratkaisuja, kuten mobiili luokkahuoneratkaisu, kertoo Tieran liiketoimintapäällikkö Tuija Manninen.

Palvelussa kiinnitetään jatkossakin erityistä huomiota kilpailukykyisen hinnan säilyttämiseen laajalle tuote- ja palveluvalikoimalle sekä tuotteiden ja palveluiden monipuolisuuteen. Tiera Verkkokauppa mahdollistaa jatkuvan kilpailun laitetoimittajien ja tukkureiden välillä, jossa hyödynnetään Tieran asiakkaiden kokonaisvolyymiä. Tämä varmistaa edullisen hintatason koko hankintakaudelle.

Ilmoita kiinnostuksesi liittyä puitesopimukseen 17.12. mennessä

Oikeuskäytännön linjausten myötä asiakkaiden on ilmaistava kiinnostuksensa tai sitouduttava puitesopimukseen ennakkoon. Sopimuskauden alettua sopimukseen voivat liittyä vain kiinnostuksen ilmaisseet asiakkaat.

Tästä johtuen pyydämme asiakkaita ilmoittamaan ennakkoon kiinnostuksensa Tiera Verkkokauppa -puitesopimukseen. Itse liittyminen puitesopimukseen tapahtuu myöhemmin erikseen annettavalla sitoumuksella.

Kiinnostuneita asiakkaita pyydetään palauttamaan liitteenä oleva kiinnostuksen ilmaiseminen -lomake täytettynä ja skannattuna 17.12.2018 mennessä osoitteeseen hankinnat@tiera.fi.

– Lomake: Tiera_Verkkokauppa_puitesopimus2019_kiinnostuksenilmaisu
– Liite 1: Tiera_Verkkokauppa_puitesopimus2019_kiinnostuksenilmaisu_liite_1

Järjestämme myös hankintaan liittyvän asiakaswebinaarin 13.12.2018 klo 10-11. Webinaarissa kerromme tiiviisti hankinnasta sekä Tiera Verkkokauppa -palvelun kehittämisestä. Webinaari toteutetaan skype-kokouksena ja osallistumislinkki toimitetaan ilmoittautuneille viimeistään päivää ennen tilaisuutta.

Ilmoittaudu webinaariin tästä >>

Tuija Manninen
Liiketoimintapäällikkö, Kuntien Tiera Oy
tuija.manninen(at)tiera.fi / puh. 044 0404 217