21.9.2020

Tieran Palveluseteli ja ostopalvelujärjestelmän (PSOP) kehittäjä- ja ylläpitokumppaniksi valittiin Pinja Group Oy

Pinja ja Tiera ovat tehneet sopimuksen Parasta Palvelua -palveluseteli- ja ostopalvelujärjestelmän ylläpidosta ja kehittämisestä. Sopimuksen arvo on miljoonaa euroa vuodessa ja se on lähtökohtaisesti voimassa kymmenen vuoden ajan.

Tiera solmi elokuun 26. päivä Pinja Groupin kanssa tuoreeseen kilpailutukseen perustuvan sopimuksen, joka kattaa palveluseteli- ja ostopalvelujärjestelmän ylläpidon, tuen, palvelupyyntöjen käsittelyn sekä ympäristön kehitystyön.

Tieran toimitusjohtaja Jyrki Halttunen ja Pinjan toimitusjohtaja Veli-Matti Nurminen

Pinja on toteuttanut Tieralle ympäristön, jossa miljoonien suomalaisten käyttämä järjestelmä toimii. Pinjan vastuulla ovat järjestelmän jatkokehittäminen Tieran ohjauksessa sekä tuki- ja palvelupyyntöjen ratkaiseminen.

Pinja haluaa olla Tieran kumppanina mukana kehittämässä yhä lähestyttävämpää digitaalista yhteiskuntaa suomalaisille. Yrityksen vahva osaaminen julkisen sektorin palveluiden sekä palveluyritysten liiketoiminnan digitalisaatioprojekteista antaa vakautta ja luotettavuutta toteuttaa Parasta Palvelua palvelulupausta.

“Haluamme tarjota asiakkaillemme laadukasta palveluseteli- ja ostopalvelujärjestelmää, ja Pinjan kanssa voimme tarjota laadukasta kehitystyötä sekä jatkuvan palvelun varmuutta. Kehitämme järjestelmään koko ajan vastaamaan palvelunjärjestäjän, -tuottajan sekä kuntalaisen tarpeita”, kertoo Tieran liiketoiminnasta vastaava Kati Penttilä-Kokko.

Lisätietoja:

Kati Penttilä-Kokko 
liiketoimintapäällikkö
Hyvinvointipalvelut
Puh. (040) 689 6088
kati.penttila-kokko(@)tiera.fi

Pinja Group Oy on suomalainen vuonna 1990 perustettu digitaalisen suunnittelualan yritys, jonka liikevaihto on 50 miljoonaa euroa. Yritys työllistää Suomessa 550 henkilöä.
Pinja on mukana luomassa uudenlaisia palveluita, joissa tietomassoja ja tietovirtoja hyödynnetään uusien palveluiden muodostamisessa ja kohdentamisessa. Julkisen sektorin ja palveluyritysten digitalisaatiohankkeiden keskiössä on arjen sujuvuus.